And all the time you were tellin' me lies.

Ledig dag. Detta gillas! Har städat hela övervånging, ger ingenting att damsuga där nere när hundarna bara drar in skit hela tiden, så det får bli imorn :P Jag har varit o handlat, jag har lagat tacogratängen så det är bara att skära grönsaker imorn, jag har varit ute med Holly, jag har fikat hos min syster (och snott hennes benvärmare, mohahha!) och jag skulle just börja med "Jag själv som ledare"-uppgiften, men självklart så glömde jag lägga in allt på bloggen så det finns bara på skolans datorer >.< Känns inte okej att måste skriva om allt när jag redan har hälften på skolan. Får kanske offra sovmorgonen till att skriva klart... Vi ser ju hur jag gör:P

Nu ska jag tjocka mig med lite godis =$
Tjoo


and the stars fell out of the sky
and my tears rolled into the ocean
now i'm looking for a reason why
you even set my world into motion

'cause if you're not really here
then the stars don't even matter
now i'm filled to the top with fear
but it's all just a bunch of matter
'cause if you're not really here
then i don't want to be either
i wanna be next to you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: