And the sex and the drugs and the complications

Måndagkväll var en speciell kväll.. :P  ;]

Tisdagen funkade, somnade när jag kom hem, sov i soffan till kl 9, då gick jag till sängen o sov :P
Idag har bara varit allmänt jobbig. Typ sjuk, trött. Ja osså kommer man 10 min försent, o får veta att det handskrivna arbetet man lämnade in före jul inte har blivit inlämnat. Jävla senila lärare. Visst borde du gå i pension? Hursomhelst så måste jag skriva om det jävla arbetet. Förhelvete. Verkar det som om jag är peppad på att skriva om svaren på 50 frågor som jag redan har skrivit? Lämna aldrig, aldrig aldrig in nått handskrivet till B igen. Datorskrivet med många reservdokument.
Som tur är så har man Isak, han är bra. "Sluta vara emo, LE!" och "Men det är lungt, du kan skriva av någon, hela klassen har skrivit av Malin ändå så=)"
Tur man har min underbara klass att luta mot på dessa förbannade dagar :P Dom är bra=)
Delliboll-klassen ftw!


I don't mind it, I don't mind at all


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: