@£¤&€#"@¤#&%#£$@€¤$&€!!!!!

Fyfan så förbannad.
Orkar inte...............
Hade svinigt kul igår, ända tills vi kom till Station. Linda ville absolut hem, så ringde Pokerface o som vanligt så är han sötast i världen och kom o skjussa hem henne. Men då hade vi gått från Jonas, så vi hade varit ute typ 20 min när jag ringde, o Pokerface var inte snabbast i världen så tog säkert 20 min till innan han kom, sen så fick jag ju ställa mig sist i kön igen. Jag hade fan ingen känsel nånstans, o allt folk var bara borta. Jag pallade inte, ringde morsan o gick in på Stat o ställde mig i lobbyn o väntade. Fryser fan än..
Seriöst, Station är en gång i månaden, visst fan var det onödigt....
Orkar inte så arg jag är.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: