I thought that everything was perfect, isn't that how it's supposed to be?

Min mormor o morfar är bäst i hela stora vida världen=)
När jag kom hem i morse (halv 12 typ) så var dörren låst, ingen nyckel o hela huset svart.. Hade ingen lust att plinga på o väcka morsan som jobbat natt så jag gick bort till mormor o morfar ist=) Där fick jag en macka, bullar o chokladpraliner =D Sweet, sweet awesomeness! Satt o såg "OS klassiker" i en timme typ, massa gamla bilder från 60-talet på nån Toini Gustavsson o 80-talet på Ingemar Stenmark, ändå rätt kul att se Sverige ta guld i svartvitt ;D Mamma smsade när hon hade vaknat så då gick jag hem o tog ut Lollan i skogen en sväng=)
Vi träffade våra första skotrar någonsin, Lolly vart väldigt imponerad o hade tänkt springa efter dom xD Tur hon är snäll o kommer när jag visslar :P Hon är faktiskt riktigt duktig! När vi är i skogen. På gångbanan är hon hopplös. Menmen, hon är ju liten än=)
Efter de så sov jag på soffan i typ 2 timmar tills jag vaknade av att papi komme hem. Kändes som ovanligt längesen jag träffade han, men antar att de bara var en vecka som vanligt..

Gick över o hälsade på Lena o Meija oxå. Meija har ju blivit parad nu i veckan så nu håller vi alla fingrar o tår på att vi kommer få höra små busiga tassar springa runt på golven till våren =D Jag kommer ju spendera varje vaken minut hos Lena isf xD Tur hon bor nära !

Nu blir det sängen<3
Tjoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: