Ja nu sitter man här och lutar sig tillbaks med ett glas vin..

Vilken UNDERBAR dag!
Helt otroligt, bästa dagen på lääänge! Och fått massor av kramar =$ Så går det när man går BF =D

Ikv har jag varit på vinterträningen, äntligen. Hade bara a la Fluff med mig (Ronja) o hon var superduktig!=) Har aldrig sett henne så glad förut, var ju ett tag sen hon hade lite egen tid med mig så. Men superkul var det att komma igång med träningen igen!=)
Sen har jag sett "Something New" o ätit en chokladkaka, underbart ;)

Jag fick ju då en boxningssäck i present, den är awesome! Har slått lite på den nu ikv, men det är inte lika kul att slå saker när man är såhär glad=D

TACK FÖR EN FANTASTISK DAG! Peppar fredag ;)



Trodde faktiskt nästan att du skulle säga grattis iaf. Som vanligt så har jag fel om dig, när ska jag lära mig? 
Men der var ju som ett tag sen du sa "vi hörs"..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: