Pappa kom hem, för jag längtar efter dig

Min pappa är fan bäst xD De va nå killar ute på våran gård o smällde smällare, så han gick ut på altanen o bad dom att inte smälla smällare på andra folks gårdar, så då hade någon sagt "gubbjävel".. Pappa tog på sig jackan, gömde baseballträet bakom ryggen o gick ut på gatan till dom... xD Vet inte riktigt vad som  hände där ute men när jag fråga om dom kaxade så sa han "Ja, det är tur han backade för annars hade jag fan slagit ner han". Så min far är nog inte på bäst humör just nu, men jag tycker fan han är en hjälte :P De va ändå 4 killar där ute sen, han kunde lika gärna ha blivit nerslagen. 
Man måste ju bara älska Ske-hamn ! Eller nå >.< 
Postat av: Helle

Hahahha xD

2010-01-08 @ 17:12:21
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: