"Snööööööömulaa"

Fredagen var en rätt awesome dag. Naturen var väl okej, gjorde inte ett skit..
Ulla vart inte glad xD Alla satt typ o trumma på borden medan hon var ute o pratade betyg, "Vad fan håller ni på med här inne?!"   Alla tystnar.   Micke: "TRUMSOLO!" o sätter igång xD Hahaha har aldrig sett Ulla så arg förut xD
Efter de hade vi Babsan i 2 lektioner, gjorde inte så mkt då heller.. Satt i en datasal hela tiden :P
När vi sluta vart det stan med Anna, sen hem o ut med Lollan i skogen=) Sen komme Isak o JL o hämta mig, vi for o hämta Gurra osså for vi på Maxi o köpte massa godis :]  Dom har lan i helgen pojkarna ;D Isak tänkte snömula mig hela tiden för jag kaxade visst =( Dom satt i bilen o sjöng "Snööööömulaaa", jag blev rädd=(

Sen vart de tjejkväll med Legendary, vi åt lite B&J o godis o chips osv, såg Hollywood Gigalo. He var trevligt, fan längesen man pratade med henne!

Sen vart det upp till stan. Vaken tööp hela natten, int okej...


=$
Postat av: M

Aha, det blev så ändå! TALK TO ME!

2010-01-23 @ 21:34:14
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: