Sometimes I pretend to be normal

Jag brukade alltid skryta med att jag aldrig använde smink, förutom lite eyeliner då.. Men det var på den lätta tiden då jag hade luggen som täckte över finnarna xD Känns dock svinigt jobbigt att "göra sig fin" varje morgon, o jag tvättar bort det direkt jag kommer hem, så vad spelar det för roll egentligen? :P
Menmen, jag har väl fallit för grupptrycket. "Det är ingen skam i att vilja känna sig fin" dock ;D

Imorgon äre ledig dag. Blir heeelt okej ;)
Men har en del att göra dock :P Ska stiga upp vettig tid iaf, o gå med Hollsan. Sen ska jag städa huset o börja plocka bort allt från bänkarna o i rummet o sånt, sen måste jag och handla så jag kan laga tacogratäng. Gör iordning den imorn så jag slipper hinna allt på fredag :P Sen skulle jag visst hinna med att fika hos min kära syster och skriva klart "Jag som ledare"-uppgiften.
Inte mycket till en ledig dag.. Men det löser sig!
Jag älskar min nya sån här, "himlen är blå, solen skiner, fåglarna kvittrar och livet är underbart"-stil btw. Allting ordnar sig ;)

Nu blire sängen o kanske ett avsnitt Greys=) 11 timmars sömn skulle dock vara nice!
Tjoo
Postat av: Anna

I like it too :) it's contagious ;)

2010-01-13 @ 23:05:50
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Bjöd in Mickisloo på fredag, antog att hon skulle vara välkommen!;)

2010-01-14 @ 13:13:04
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: