"Det känns ganska bra.. Faktiskt riktigt bra!"

Jahapp. Då blir man 19 imorgon.. Tyckte nyss jag blev 18 :P Men egentligen är det inget speciellt med att fylla 19. Det är bara det att nu ska jag få ha en riktig födelsedagsfest! Min allra första! Det ska bli skitkul, har jag bestämt. Men har mycket att göra innan dess :P Skattjakter o lekar ska planeras, kommer fan ta hela veckan :P

Känns ändå bra just nu. Känns som om jag ungefär känner migsjälv rätt bra. Alltså, jag är ju en mycket säkrare människa nu än den emotionellt skadade lilla flickan som började ettan för 2 år sen :P Alla får ju bakslag ibland, och tro mig, förra året hade sina. Men på nåt sätt så känns det ändå okej nu. Fortfarande ett sår som ligger relativt öppet, men detta lägger vi under ett plåster av hundar, vodka o vänner. Det löser sig. Känns rätt okej mitt liv, just nu.
När jag inte tänker på framtiden xD Börjar bli smått stressigt när folk pratar om studenten o balen o universitet. Känns som för mycket. Det trycker så hårt så jag inte kan andas ibland.
Men ni ska nog se att det löser sig det med!

Jag känner mig ovanligt positiv idag! Vet inte vad det är.. Men bra känns det!


Min ultimata pepp-låt just nu
Martin Stenmarck - Ta undulaten

"...
Jag har ju en säng, och jag har ju en brödrost
Man kan ha det sämre, men en kudde vore skönt
Hellre utan gåsdun än att ligga där med dig
Jag sover bra, faktiskt riktigt bra.

Om du trodde jag skulle ångra mig ringa och prata
Gråta och be snälla ta mig tillbaka nu, så tror du fel.
För jag har det så bra som en man någonsin kommer att ha det
Luften är fri och jag älskar att vara det
Men du, ge fågeln mat, ge undulaten mat

Åh om du kunde se mig nu
så skulle du tro att jag va nån annan men såg ut precis som jag
Och om vi träffats nu, så skulle vi aldrig delat säng
Nej jag skulle ta bussen, eller kanske en taxi raka vägen hem
..."
Postat av: Anna

Hihi, ser fram emot fredag ;)

2010-01-11 @ 23:22:35
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anna

PEPPAR OCH SALT FÖR FAEN! :O :D

2010-01-11 @ 23:24:01
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: j

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS :D :D :D ;D ;D

2010-01-12 @ 13:34:23
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Marina

Undulaten är en jättebra låt :)

2010-01-14 @ 15:51:11
Postat av: Helle

:D

2010-01-14 @ 19:26:38
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: