When love is dead, I'm loving angels instead.

Haft en ovanligt bra dag, men sen vart jag bara jättearg när jag kom hem ;S
Mamma hade tagit skorna som jag brukar ha när jag är ute med Hollsan, så jag var tvungen att gå till Lucas dagis o byta skor med henne. När jag sedan skulle vända o gå mot skogen så gnällde o skällde o slet Lollan så jag trodde jag skulle bryta ihop. Suck på vallhundar alltså.. Menmen, när vi var halvvägs upp för backen insåg hon att vi var påväg till skogen, så då gick hon snällt igen :P
Helt underbart i skogen. Inga spår alls, vilket kanske inte var så kul, men jag vet ju vart stigen går ändå. Annars hade vi nog gått vilse :P Såg en hackspett. Holly vart smått frustrerad på mig när jag stod där o tittade på hackspätten. Hon kom o hoppa på mig flera gånger, "kommer du inte snart?!"
Sen så stannade vi o tränade lite lydnad på isen, men då hörde vi nå udda djur som ropade så vi vågade inte stanna kvar :$ Så vi vände o gick hem igen, mötte en stor svart hund som komme springades. Lolly var rätt duktig, fick.. tööp.. tag på henne snabbt.

Nu ska vi plugga "Kända Pedagoger" eftersom det visst var förhör imorn. Jag hatar min lärare btw. Visst äre dags för pensionen snart?
Jag känner för goooodisss....
Tjoo

Jag saknar sommar! <3





Hejdå och lycka till till Per o Emil som lämnar SkellHell för underbara Götet idag, jag är så avis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: