You destroyed me, I won't fall apart again. I'm not falling apart

Piteå igår var rätt awesome=) Träffade Anna, Isak o Linnéa oxå men dom klagade på oss ;O Bara för att vi kanske trivdes i bubbelpoolarna o ångbastun xD Okej, ärligt talat så åkte vi inte så mkt, men vi hade trevligt ändå jue =)
Sen på kvällen så träffades alla hos StefN för lite kladdkaka o film, Anna o Kratz kom oxå=) Men he vart inte mkt film :P Vi spelade "Kung o slav" Fast det fick ett nytt namn, "Robin o Erika". Sen när vart mitt namn en förolämpning?! :O Jag blev lite lessen pårikt =( Jag är E. Awesome ffs.

Den här dagen har varit värdelös. Jag hatar sånna dar, när ingenting händer. Allt är bara.. värdelöst. Då hjälper de att morsan bara ligger i soffan o klagar över hennes liv som en deprimerad tonåring o säger att idag skiter hon bara i allt. Man blir så pigg!
Näe men vi tog oss en sväng med tha wovvs. Jag tänkte vända o gå längre vägen med Holly, men hon gnällde o drog o höll på.. Vallning 101, håll ihop flocken! Så hon slet sig lös o sprang efter morsan, upp på rotan o sprang omkring. Mamma var ju redan hemma med dom andra så när hon tappa spåret kom hon tillbaka så fick jag släpa henne runt gångbanan o hem igen ;S
Har aldrig någonsin varit så jobbigt att vara ute med henne, jag var riktigt förbannad innan vi kom oss hem :P

Nu blir det en ensam lång natt. Morsan börjar jobba 10 o jag orkar inte ha hundarna här så jag ska ladda upp inför en lång natt i soffan. Har lite film jag kan se så he gå säkert bra, nån som vill göra mig sällskap?

Anywhoo
Tjoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: