"Ett fyrfaldigt leve för fylleristerna! De leve..."

Vilken underbart underbar dag det var igår!
Började kl 10 med kidnappandet av de ovetande födelsedagsbarnen, körde runt halva Ske-hamn i en buss o hämtade upp dem en efter en. Sen bar det iväg till Micke o Jessika där vi började supa ner dem medan de vart sminkade av småbarnen.

Och se så vackre de blev!


Efter det så for barnen till diverse barnvakter o supandet tog fart. Här näst, 80-tals inspirerad Burträskbingo! De fick var sin färgglad hjälm o cykel o fick cykla omkring i Ske-hamn en timme o leta efter sakerna från listan.

(Ihop räkning av poäng)

Tillslut så bar det iväg med partybussen till Fromheden!
Väl framme så vart det en macka på flotten med underbar utsikt, och massa tack-tal från fylleristerna.


Det bar iväg in i en extremt myggig skog för 5-kampen,
bland annat blåsrörstävling

bågskytte

med mera.

När vi ÄNTLIGEN tog oss därifrån, så vart det bad o bastu på "Sauna Express"




Sedan bar det iväg till land, där middagen skulle serveras kl 7. Att vi inte kom dit förän 10 gjorde oss inte särskilt mycket! Och god mat var det!




Att jag var yngst, med många år, gjorde mig inte mycket heller. Alla var supertrevliga och jag har inte haft sådär kul på jag vet inte hur länge!
Grattis systeryster, och tack till alla för att vi syskon fick vara med!=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: