För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan

Gårkvällen vart, som förutspådd, AWESOME.
Började hemma hos Legendary med Lina o Emilia. Bara där hör ni ju att det var allmänt bra. Vi drog in ti stan vid 10, kissade på äckliga bajamajor, åkte karuseller o hoppade runt framför scenen. 
Hör på detta då, jag fick åka karusell gratis för jag är för söt :} Näe vet inte varför men gratis fick jag då åka :D
Vi hittade igen StefN mfl i Torgtältet, så då gick vi o hoppade lite till Krutov♥
Legendary, StefN mfl gick och skulle åka fler karuseller, medan jag, Lina o Emilia gick till Johanna på kullen. Där hittade vi en Claes, köpte oss en cider o sen så drog mina fina vänner. Jahapp sa jag o försökte få tag på Legendary men hon hade för kul för att svara på sms.
Satt mig längst fram o tittade på allt folk som hoppade som galna till Du&Jag, faktiskt ett helt värdigt cover-band=) Hittade igen Perz, Tony o Emil så vart inte så ensam längre=) Efter jag hade druckit min cider så hoppade jag också runt framför scenen. Blev trampad på en hel del, mina tår mår inge bra idag=(

Men det var en riktigt, riktigt trevlig kväll!=)
Ikväll tar vi det bara lugnt, blir barnvakt hos syrran o laddar upp inför 2-dagars ;)

Vi synes i dimman,
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: