I am finished with you.

Lille-Lollan ligger på mina fötter, är rätt skönt faktiskt. Har gått omkring i shorts o linne hela dagen för det har som varit litte varmt ute... Men nu har jag börjat frysa lite om fossingarna, då äre bra att ha en stor vovvse som kan ligga på dom=)
Var på stan o köpte stadsfestbiljetter idag iaf, träffade min underbara flickvän Lina så vi låg o chillade vid älven i nån timme=) Kändes som typ ett år sen vi träffades? Måste hitta på nåt kul snart iaf!

Sådär ska man inte se ut när man blir pussad=(

Gbg-pojkarna är påväg hem just nu, anländer i Bastuträskt typ kl 7 imornbitti=) Vill fan inte träffa dom, en vecka på Rhodos, tror ni dom är nå negriga då? Jag är lika blek som alltid så jag håller mig borta, lär ju se ut som ett spöke brevid dom! :P
Näe, blir säkert att träffa dom nån dag iaf=) Vet inte hur länge dom stannar än och dom måste väl hälsa på all familj o alla gamla vänner först, men lär väl träffas på Stadsfesten om inte annat=)

Ensam hemma ikväll, vet inte riktigt om jag vill ha sällskap eller inte..
Blir nog en långsväng med Holly o sen soffan. =)
Postat av: Flickvän

hahha vi får nog ta en ny pussbild :]

Btw vi borde fara ut och fota =)

2010-07-06 @ 01:50:22
URL: http://liinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: