I cannot text you with a drink in my hand ey

Gaaalet awesome kväll igår!
Var typ inte mkt folk på Olles, men vi hittade Marica o Lu så vi satt med dom ett tag. Sen kom det nån kille som gav Legendary en 100lapp, så vi köpte en Breezer för den, drack upp typ halva sen gav vi den till killen osså fick hon behålla resten av pengarna :S
Sen gick vi till baren för hon skulle köpa något, vet inte om hon hann dock.. Eller ja alltså vi stod vid baren osså gick min kusin förbi :P Han var rolig xD Sen kom en man fram till oss med en öl o undra om jag ville smaka, fast jag dricker ju inte öl ^^ Så vips så köpte han en öl åt Legendary o en cider åt mig, sen försvann han bara ! Inte nåt sånthär "Jamen vad heter du?, vart bor du?, vill du knulla?" utan bara en drink för att vara snäll :O Galet skumt=)
När vi då stod kvar där vid baren med våran cider o öl så kom en blond kille o ba "Vad ska ni ha?" så vi skålade som lite glatt med honom o sa det att vi hade ju redan drinkar. "Näe men ge er, vad ska ni ha?" Åter igen försökte vi förklara att vi var faktiskt väldigt nöjda, så då ändrade han frågan till "Vad är gott?" REDBULLVODKA såklart ;P Ja, då köpte han två sånna o gav oss var sin.. Han pratade inte så mkt med oss heller :S Så skumt med snälla killar som bara bjuder på drinkar :P
Anywho, där stod vi o dansade med två drinkar var, o när vi äntligen fick i oss dom så kom första mannen igen o insisterade på att bjuda oss på Breezer, försökte säga att jag inte ville ha för jag var jävlart inte nykter, men det hjälpte inte heller. Drack upp halva o bjöd bort resten för jag kunde fan inte stå längre :P



Allt som allt, en fucking awesome kväll! :D

"Note to self; Micke är skyldig mig 55kr"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: