I waiting for you

Varit på en trevlig kväll o sett en bra film, och nu leker jag med Lollan, tränar in "backa"=)
Och tänker för mycket.

Vill ha mina stipendiepengar som jag inte har fått än. Vill ha jobbet i England.
Vill ha helg, för då är det tävling. Vill ha augusti för då är det tävling varje helg. Vill gå nybörjarkurs med Holly. Vill ha energin att leka med mitt busiga monster klockan 1 en tisdagnatt. Vill ha energin att orka glömma ---. Vill aldrig vakna, vill aldrig somna.
Vill ligga i sängen en hel dag utan att få dåligt samvete.
Vill fara utomlands o glömma allt en vecka.

Det är mycket man vill men lite man får. Det jag nu får är att lägga mig i sängen o försöka somna i min ensamhet, och får även sova rätt länge imorn=) (hoppas vi)
Före sömn och före morgon så ska vi läsa tills ögonen faller ihop.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: