What did you say? That you only meant well? Well of course you did.

Lördagkvällen var rätt bra den med, men kall! Fyfanken vad jag frös, hjälpte inte att husvagnen var svinkall oxå >.< ..(A)
Söndag minns jag inte riktigt, tror jag sov rätt mkt...
Igår, måndag, ringde jag till England! Pratade med den sötaste lilla tanten ever. Hon lät typ som Miss Marple, liten o söt :P Det var visst rätt  många som sökte platsen, o eftersom jag inte kan ta med hundet så vill jag inte stanna så länge, och hon ville ha någon som stannade litte längre.. Men om jag får jobbet så blir det England från början av oktober till februari! Skulle vara awesome!

Idag ska jag bege mig upp för att verifiera mina papper på arbetsförmedlingen, och sen har jag möte med min jobbchoach halv 5, så blir nog en runda på stan med :D Inte för att jag har nå pengar men..
Taggar morgondagen, ÄNTLIGEN blire Station!♥
Jeanette ska följa, vi får se vad hon tycker om stället.. Inte riktigt hennes stil kanske ;P Men vi ska supa ner henne så hon dansar med oss :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: