What’s practical is logical. What the hell, who cares?

Gårkvällen var skaplig ändå.
Var med Jeanette, hennes pojkvän var faktiskt jättetrevlig, o skrek en massa när vi åkte karuseller xD Han är helt klart godkänd ;)
När vi såg Europe så såg jag hur typ 10 vakter hjälptes åt att få bort nåt fyllo som hade gjort nåt. Sen såg jag Linda o Tony som stod o vinkade åt mig från andra sidan publikhavet :P (Jag satt uppe på staketet så jag syntes tydligt^^) Övergav min barndomskompis för att ta en cider med Linda o Tony, sen gick vi tillbaka för att höra Final Countdown.
Haha så ägda alla blev. Bandet tackade för sig o gick ut från scenen. "EN GÅNG TILL!!!" Bandet kom fram, "okej nu ska vi spela en låt från vår nya platta!" "BUUUUUUUU"
Hahaha

Sen träffa jag Pontus o Musen, dom skulle egentligen inte dit men dom hade kontakter ;) Jag vart jätteglad på Pontus för han ba "Du, detdär på din blogg. Det gäller INTE hela klassen!" Puss på dig gubben!=)

Nu kommer snart mina buspojkar, vet inte riktigt hur länge jag ska vara barnvakt men hade tänkt få hinna till Legendary o slåss innan supandet börjar igen! Får se hur det blir.
Ikväll blir det troligtvis förfest hos Pontus me folk från klassen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: