Grattis Lollsan!

Min lilla Holly fyller faktiskt ett helt år idag!

(Eller igår, inte en chans att jag hinner få upp de här inlägget på 3 min...)
Helt otroligt. Jag, Erika Jansson, har haft en bordercollie blandning i snart ett helt år! Känns konstigt, jag är ju givetvis jätteglad, men känns fortfarande inte som om hon är min påriktigt. Känns som om vilken sekund som helst kommer någon att ta henne ifrån mig.. Men det är ju inte så! Så nu deppar vi inget, utan jublar av glädje åt att vi får börja med hårdträningen nu ;)
Ska bli så jävla roligt att köra agility med en så löjligt snabb hund :P

Appropå agility så var de träning ikväll (!) Det behövdes verkligen, jag kände mig jätte rostig. Men Ronja var super duktig! Fart hade hon, o bakom byten o svängar o slalom o harregud så glad jag blev=) Så otroligt duktig hon var! Nu ska vi ut o springa varje dag, träna upp hennes kondis ;) Vet ni hur jävla lycklig jag skulle bli om vi tog pinne på hemmaplan nästa helg??? Guuuuud. Snälla livet, låt oss få våran jävla pinne!
Seriöst, 5 år ? Jag måste ha bästa tålamodet i världen!

På andra noter.. (Det har verkligen varit en hunddag idag)
Valparna "utreddes" idag, så Ullrika var o hälsade på hos Lena. Jag mötte gubbarna när dom var ute med hundarna på väg hem från bussen, men dom kände inte igen mig :P Gick över senare så vart en massa hundprat, och som alla vet så vart jag otroligt kär i Hamlet när jag ställde honom i Piteå så Ullrika tyckte jag skulle gå ut o pussa på honom lite, så då gjorde jag så!=)


Sen så har jag lovat Lena nu att jag ska sova där några nätter och hjälpa till med nattmaten.
Hon vart så glad så hon börja nästan gråta :P Men så slut som dom är just nu så behöver dom hjälpen, och jag är glad att jag kan hjälpa=)

Det var väl senaste uppdateringen då.. Vi höres om några dar, om de händer nå spännande^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: