I don't know why I want you so, 'cuase I don't need the heartbreak

Bra dag, har fått massor av vuxenpoäng! Gick på banken i morse o sålde fonder, så nu är jag riiiik=)
Håller på att boka resan till Gbg oxå, men känns som om jag måste trippelkolla mitt boende först :P

Såklart så var historian inställd, så kom till stan typ en timme i förtid. Så jag gick iväg på stan. Självklart så lyckades dom flytta fram den andra lektionen så jag missade halva, dom försökte visst få tag på mig men hade fel nr xD
Vet inte om jag fick närvaro eller inte. Ärligt talat så bryr jag mig inte.
2 seriösa veckor kvar. HELT FUCKING OTROLIGT!!!!
Då blir det STUDENTEN o sen Göteborg helgen efter. Gud vad jag ÄLSKAR mitt liv just nu!!

Imorgon så slutar jag kvart i 1, så ska gå på stan o leta reda på nån bikini=) Osså måste jag hitta mig ett par bra löparskor, använder mammas o får jävligt ont i fötterna o benen =/
Har 2000kr på kontot så jag klarar mig nog ;)

Nu ska jag äta chips o sen bege mig över till monstrena=)
Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: