If you leave me now.. Oh just leave me now.

Trodde det skulle vara en totalt värdelös dag idag när det började med ett besök av Kattmannen >.<
Åt min frukost på altanen för att slippa vara i samma rum som honom. Hur kan  han inte fatta vinken ? Och sen min lilla idiot till hund som älskar allt o alla satt typ i hans knä o slicka hela hans ansikte. Blir att bada henne o borsta tänderna tror jag minsann....

Änyhoooo
Skolan var inte så hemsk. Historia provet gick skit, men vi fick extra lång lunch:) Sen så pratar vi om lagar o straff på samhällsen så det är inte ZZzzZzZ-tråkigt iaf :)

Väl hemma gick jag över till dom små underbara monstrerna♥
Skulle egentligen bara kolla om Lena levde, hon har varit riktigt sjuk =/ Hursomhelst så mådde hon bättre o jag tänkte bara kika på dom små sötingarna o gå hem, men "om du väcker dom så stannar du tills dom somnar igen xD Så jag vart på kiss-kontroll o busade med 6 små änglar i typ en timme.
För typ 3 veckor sen så sa jag åt Lena att hon inte borde lära dom att dom får bita på fötter, o svaret jag fick var "Men du tar ju avvänjningen vecka 7 :D"  Så jag började redan idag.. Såfort nån bet mig i tån tog jag försiktigt tag i nackskinnet, sa "nej." och lyfte bort den. De flesta brydde sig inte förän 3e eller 4e gången, men den största pojken, han tjöt till o sprand där ifrån som värsta fjollan xD Sååå söt=)

Sen skulle jag ut med Holly o cykeln men orkade inte pumpa däcket, så vi sprand ut mot oljehamn o hem igen, Var lite kul, hon vart typ slut ;O Började springa bakom mig ist för före!

Nu ikväll så kom mamma hem med revbenspjäll!♥ Så det blev kvällsfikat där kring 9 :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: