Look to the clock on the wall, hands hardly movin' at all

3 timmar uppe för räkning.

Vi börjar med att säga att Avatar var väldigt bra! Varför jag tkr det har jag ingen aning om, men den var iaf bra=) Maria o Marcus kom hem halv 3, så jag låg i sängen vid 3 nångång.. Trött!
Igårkväll så var det då fika för Linus som fyllde 1 förra lördagen=) Klämde i mig massa kakor o tårta för att orka vara vaken till 11 då småvovvarna skulle ha mat.
Såg slutet på Änglar o Demoner, slutade verkligen inte som jag trodde xD

Idag;
Små monstrerna vaknade faktiskt inte förän halv 6 idag, inget nattkiss!
Men då somnade dom givetvis inte om, så jag har varit vaken sen dess^^ Känner mig inte allt för trött dock.. Har varit ut o sprungit en bit med Holly nu på morgonen, och tagit mig genom duschen.
Men hela morgonen har det känts som om tiden har stått still :s
Hoppas det går fortare att ta sig igenom skoldagen!


Snart blir det iväg mot banken för att sälja lite fonder. Känns bra att äntligen få pengar igen!
Men ska visst få 500 av Lena för all hjälpen, o fick en hundring igår av Maria för barnvaktandet, så jag har råd med en ny bikini iaf=)
Nu blir det något brunch-aktigt. Hare gött!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: