Right here is right were we belong - Hemmatävlingen 23 maj



Vaknade i morse med igensvullna ögon, mums. Vi funderade på att fara på akuten men orkade inte riktigt, gick ju över till största delen. (Hade solglasögon hela dagen så alla slapp se hur cp jag såg ut xD)
Tiden gick och domarna syntes ingenstans i morse.. Maria o Britt-Inger hade ätit räkor på Tatung o mådde INTE bra. Båda domarna åt räkor på Tatung igår, det bådade inte gott.. Men tillslut så kom dom dit iaf, första start vart ca en kvart sen.

Var barnvakt idag också, det är tur min syster har snälla pojkar!
Första loppet gick bra.. Båda loppen gick bra. Men det är ju det där jävla slalomet.. Hon klarar det ju på träning men såfort vi kmr på banan så blir hon cp. Det stör mig.
Blir att träna mycket slalom nu, med båda! Fy fanken vad jag längtade efter att få tävla Holly när man satt o såg alla borderna i trean! Gaaah så snabbt det går! =D

Tävlingarna tog slut ca en timme före planeringen, vi packade ihop o körde bort alla hindren.

Dagens citat, Kalle: "Nästa på plan är då --- med hennes Shitland Sheppdog"
Tror du vi var litte trötta allihopa kanske? ;P

Bilder och sånt kommer förhoppningsvis imorn! (Ska få lite bilder av Daniel också, han hade fotat när jag o Ronja sprang=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: