The way you move ain't fair you know..

Skulle kunna fortsätta skryta om hur bra gårkvällen var, men orkar inte riktigt..
Gjorde en sak som alla trodde jag skulle ångra, men jag är fan glad jag gjorde de =D Goddamnhe'sgoooood.

Dagen har varit totalt chill! Vaknade kring 10, låg i sängen ett tag. Åt frukost på altanen, tog ut en filt o datorn på altanen, drack isdrink på altanen.. Ja, spenderade största delen av dagen på altanen i solen :D
For med StefN till Bersa o åt glass♥ Sen chillade jag med StefN på altanen.
Småbäbisarna komme över o fick leka ute för första gången, smått härligt att se 6 små busfrön springa omkring som galningar i gräset!

Nu har vi nyss ätit grillat, o snart bär det iväg till min käre syster-yster för att vara där medan pojkarna sover.
Ska få se Avatar från projektorn på storbild i HD, vi får se om den är lika bra som alla säger !

Nu ska jag pumpa cykeldäck =D
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: