Those are all very beautiful words but actions speak louder, in case you haven't heard

Förfesten var väl inte så rolig, vi satt o såg Cougar Town medan jag försökte supa ner Nettan (utan resultat) o försökte få folk att hänga på oss till Olles.
Jag hann fan dricka 3 drinkar på tiden som Nettan drack 1 xD Jag var lagomt lullig tkr jag=)
Väl på Olles så var det INGET folk..... Eller Viktoria Norling var där, så henne snackade jag med, sen helt plötsligt såg jag Simon! Hahha de kändes skumt att se lillen på krogen, men han är ju faktiskt 18 nu :P
Nettan var så underbart gullig o bjöd mig på en drink! Btw så var redbull-vodkan typ 30 spänn dyrare på Olles än Calles, wtf is up with that? :O
Vi satte oss med Simons musikvänner o satt o skrek som galningar till trubaduren. Lånade lite pengar av Simon o köpte mig en till redbull-vodka, sen så fick jag smaka absint av en annan Simon :P
Vart lagomt fuller, gick ut o tiggde cigg av trubadurerna av nån anledning :P
Förjävligt trevliga killar dedär!=) Hats over Hills, rekomenderas att lyssna på!
Kvällen vart awesome, jag fick upp Nettan på scen så dom sjöng ha den äran åt henne =D Hon hatade mig nog lite då (A)
Näe, jag hade jävligt kul! BRA KVÄLL :) :]



Bussen åker förbi ett hus som visar ute-temperaturen.
"Minus 2... Ja det är plusgrader iaf!"
Postat av: Helena

Hhahhaa, smart sagt xD

2010-05-03 @ 19:43:52
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: