When life gives you lemons, you make lemonade!

Så svinigt bra kväll!

Dagen var seg, sov ca 4 timmar i natt, så när jag kom hem så sov jag 4 till.
När jag vaknade så var de mulet o regnade. Yey, brännboll...
Men sen kom SOLEN♥

Vart tillome roligare än jag hade tänkt =D Cajsa komme dragandes med massa NVare, så de vart typ klasskamp :P BF vs NV ;) Ändå fränt att de var åska överallt runt omkring oss men blå himmel ovanför o kom inte en droppe!
Efter brännbollen drog vi till Sjungande o grattade Macke aka Pokerface=) Härligt folk där, massor som var utklädda nå så jävulskt, 80-tals tema på Station o dom skulle dit :P
Gud vad jag ville med!!
 Om man vore 1 år äldre....♥
Men vi gick in till stan o for på Calles ist, Classe o Johanna som trubadur, så he va awesome=)

TACK FÖR IKVÄLL! Jag behövde det verkligen!=)

I'm stepping around in the desert of joy
Baby, anyhow I'll get another toy
and everything will happen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: