Yeah, we got a good thing going on - Hemmatävlingen 22 maj

Helt otroligt vad jag älskar agility♥

Steg upp halv 6 imorse, börjar vara inne på sista orken just nu, tur man får sova snart :P
Orkar inte skriva så mycket, men några saker måste väl nämnas..
Först av allt så kan jag berätta att jag tyckte ALLT strulade idag. Tiden, datorn, banorna.. O vi som är kända för våran goda organisering o utmärkta mat ! Men, vi lyckades ändå vara klara ca en timme före beräknad tid så jag tror ingen klagade så mkt :P

(Olivias datorskärm var jäääättemörk i solskenet, så man såg i princip ingenting, vilket gjorde det väldigt svårt att föra in resultaten.. Detta var lösningen! =D)

Första loppet med Ronja.. Hon sprang förbi första hindret! Wtf? Aja.. Skitlopp.
Andra loppet, jääättefint! Bra fart, härligt attityd, sämst slalom ever. Hon har en tendens att skippa pinnar ibland, o jag blev väldigt besviken på att hon valde just då. Referenstiden var 56sek, vi hade klarat det, så fruktansvärt frustrerande. När vi tog om de så missa hon två pinnar till så då orkade jag inte. Blev disk.

Helt plötsligt blev de kallt o mulet o blåsigt också, så dagen har inte varit den roligaste men, hur kan man inte tycka om att vara på tävling? :D
Majken fick sig en pinne, det måste gillas! Jag o Sofie säger alltid att det ska vara hon o jag på prispallen så idag stod då en av oss där iaf!

Nu ikväll har Pia (med familj) kommit hit med Helmer (Hollys pappa) o Ebay (Hollys helbror), så dom har fått busa en massa=) Men Helmer hade nog andra saker i huvudet, äckel gubbe som försökte jucka på sin dotter! :O ;P
Ebay var så himla fin=) Har verkligen längtat efter att få träffa honom!

Holly, Helmer, Ebay

Hon spöa skiten ur brorsan ;)

Puss!=)
Postat av: Anna

ÅÅÅÅÅHHHHHH <3

2010-05-23 @ 22:52:19
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: