You, shook me all night long

Fredag
"Du har fått ligga mer, eller inte ligga mer.. men du fattar, när du har haft rakt hår. Så jag tycker vi kör på det !"
Station! Hur längesen var det inte?♥ Jag hade kuuuuul, även om jag var för nykter. Var väl hög på Dextrosol ändå så xD
Mami slutade 3, så planen var att sitta på Max o loda en timme efteråt, men jag hade så jävla ont i foten så vi drog typ halv 2 till en "efterfest" med Viktor o Joel. Det var helt okej förutom att jag blev typ trackad för att jag var från hamn >.<
Tack till Legendary, Emelie o Linnea för kvällen :D

Lördag
Jag o Anna for på bio, såg Sex and the city 2. Den vart väldigt lång där ibland, men annars än det så var den jättebra! Skrattade väldigt mkt där ibland ^^
Efter bion så vart det Olles, rätt dött då vi kom dit, men folket komme senare.
Träffade massa trevliga filurer, bla Cheesy o Sweet, o Linda, osså spelade Hat over Hills, så det var en allmänt bra kväll!=)
Vart bjudna på efterfest hos Micke, så medan dom packade ihop utrustningen så satt vi på Frasses med Cheesy o nån skum typ som snodde min hatt >.< Kände oss inte särskilt snälla, där satt vi o hade de trevligt o sen kom bandet o då ba "Ja, vi hörs!" osså drog vi :P
Men efterfesten var chill, kan de bli bättre än massa killar med gitarrer o bra sångröster? =D

Komme hem typ 5 i morse, så är rätt trött. Men glad ;P
Får se om vi skulle till farmor idag, annars blir de ut o springa med Holly o sen gå bort o tjäna lite pengar !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: