Aldrig hemma någonstans

Jag tycker jag borde ha vunnit på min trisslott! Allt annat har ju gått bra idag :)
Förutom att Eva vart sjuk så vart inge film :/

Det gick snabbt borta på travet, var trevligt att träffa alla men vi gjorde inte särskilt mkt x) Hade tänkt hälsa på M påväg hem, så jag ringde henne när jag var i Bergsbyn men då var hon hos T-boy i Kåge >.< Det var ju också lite dåligt.. Näe okej, dagen har varit normal med både bra o dåliga händelser! Men dom bra väger upp dom dåliga :]

Jag skulle också vilja tacka ödet för att jag fick min fina vän Linda, för hon är riktigt bra:)

Nu ska jag sitta o lyssna på musik o spela tetris eller nåt tills House börjar :)
Hooj
Postat av: linda

jag blir generad när du skriver sådär! :$ inte okej :D

2010-11-02 @ 22:09:58
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: