Don't give up. Never let go, it's such a wonderful life

Hade två planer idag. Ta sparken ut med Holly, o fara upp till stan. Men he vart inte nåt av det.

Istället har jag ätit lite gröt, o lite skinka, o legat lite i soffan.
Och nu sitter jag o söker lite jobb! Har skickat in typ ansökan till typ 10 olika jobb. Mestadels deltids, vilket passar utifall jag skulle få jobbet på förskolan. Varför har dom inte hört av sig?! Blir galen i smyg. Fast dom skulle ju ha mötet idag, så.. Jag kommer kissa ner mig om jag får jobbet, bara så alla vet.

Har sökt lite fler lägenheter också, men dom börjar som ta slut. Alla vettiga har vi ju redan sökt.. Haha galet! Men lägenhetssökandet har förstört mitt jobbsökande. Insåg att jag skrev extremt lite i ett personligt brev och avslutade med "om ni vill veta något mer så är det bara att höra av er". Kanske inte riktigt rätt.. Huvudet fungerar inte riktigt :$

Jag vill ha godis.
Hooj

So she throws him at the wall and kisses burn like fire,
And suddenly he starts to believe
He takes her in his arms and he doesn't know why,
But he thinks that he begins to see

elr nå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: