I close my eyes and pretend that you're by my side

Idag har jag varit på arbetsintervju! Gick nog helt okej tror jag, trevliga var dom iaf :) Hoppas verkligen på detta! Även om det bara är ett timvick men ändå, lite pengar jue :)

Vill kunna börja betala för mig här hemma, eller helst hitta en billig lägenhet o dra, men vill inte bo här gratis längre. Känner mig så värdelös då. Känns som om jag snyltar sönder. Iaf dom veckorna pappa är hemma.

I mitt horoskop stod det idag "Ett redan uppgjort arrangemang tar en ny oväntad riktning" och jag bestämmer mig för att ta det som en positiv sak o satsar all in nu. Skjut mig:)
Och om det inte är positivt så kommer det bli bra ändå. För jag har bestämt så :)

Ikväll börjar vinterträningen! Eller, vi ska samlas på travet o planera grupper, hämta hinder o sånt antar jag, men ändå, härligt att det är igång! :) Så på tisdag blir det galen träning med Holly, hoppas verkligen att hon sköter sig! Är redan galet nervös för att göra bort mig, så om hon åtminstone kan lyssna lite o hålla sig på banan nästa helg så vore det super... Thihiihii jag har en borderblandning! :] x)

Kanske blir att dra till Eva&Jonte sen o se film med dom o Linda o Nord :) Beror på vilken tid vi är klara på travet.

Nu ska jag laga korvstroganoff!
Hooj


Haha måste bara för jag tkte den var fin x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: