I wonder how, I wonder why

Jag hade typ en mardröm inatt. Och håller på att skämmas ihjäl. HAHAHA DU ÄR FUL
"I can't believe I've done that!"


Igår for jag till Linda :D Vi pratade o drack cola. Alltså en normal kväll @ Vestermarks.
Hahahah hennes pappa berättade att när Lindas lillasyrra var liten kom hon o knackade på toadörren när han var i duschen o sa "Pappa öppna jag är jättekissnödig!!"  Så han hoppade ur duschen o låste upp dörren o gick in i duschen igen. Sen när hon var klar så fnissade hon o sa "Hihihi pappa, jag såg din snopp"  Då sa han "Men det är ju inget att skratta åt, alla pojkar har ju snoppar" Då vart hon väldigt allvarlig o sa "Jaa.. Man får inte skratta åt dom som har snoppar."
Jag tyckte det var allmänt jättebra sagt!

Sen for jag till M. Vi såg Barney sjunga i Glee, lyssnade på musik, skrattade så vi grät när vi såg de vackra bilderna.. jag tog illa upp när hon inte kunde titta på mig längre utan att plocka mitt ögonbryn, dog lite när vi inte kunde sluta tänka på bilderna, och tyckte synd om mig för.. ja.. precis. Hahah bra kväll!

Nu satsar vi på en ännu bättre kväll ikväll, dock tror jag det är svårt. Spec när jag kommer spendera den ensam hos M tills hon slutar jobba x) Tur hennes päron älskar mig.
Dumma Linda som är sjuuuk..... Sen drar vi på fest på Älvsbacka, sen blire nog Olles som vanligt.

Nu ska jag ut o förstöra ryggen!
Hooj
Postat av: Tildur

Det var som en fin kväll..! Bilderna gjorde helt klart min dag.

Sorry 'bout the brows, I've got a problem but I'm getting help.

2010-11-06 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: