If she had wings she would fly away

Jokkmokk! Har packat klart, tror jag då.. Och Ronja är taggad som bara den. Hon vet när det är tävlning på G :P Holly däremot är bara lite förvirrad x)

Jag är taggad, tror det kommer bli en riktigt trevlig helg :) Fast vi ska ju på agility så det kan inte slå fel ;) Bara jag kan andas den här gången, sist vi var i ett ridhus gick det inge vidare.. Men vi ska visst bada badtunna o köra skoter också :D Och bara prata hund hela helgen o inte tänka på nåt annat! Jag är glad :)

Jag tycker alla kan hålla sina tummar på söndag. Eller på lördag också, kan ju satsa på pinne med Ronja iaf :)


'Cuase even the impossible
Is easy when we got each other
One day we're gonna get so high


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: