Inget ljus utan mörker. Jag står i mitten nu


Gårkvällen gick inte ens nästan som planerat :P Eller.. joo.. fast. Aa.
Linda blev frisk (!) så hon skulle på festen, så då skyndade jag mig att göra mig klar o drog dit direkt. Först ett stopp hos Albin för lite hemlisar! Sen till Älvsbacka där det var bra med folk o en jättefin lokal :) Lyckad fest!

Vi for på Olles o hoppade omkring framför scenen där Black&White spelade. Ena av dom var Mickes brorsa, och bra sångröst verkar gå i familjen. Fusk tycker faktiskt jag.. Men dom var bra :) Hade en trevlig kväll, for på efterfest hos Micke men orkade inte riktigt så ringde Albin som hade lovat att skjutsa hem mig o lämnade M åt hennes öde. Fast Micke hade däckat typ direkt när jag for så var inte mycket av efterfest där ;P


Idag har jag gått på prommis, hört en ekorre morra, varit på Maxi o handlat och ätit potatisgratäng o mumsigt kött <3  Ikväll ska jag tjocka mig med en chipspåse, antagligen hemma hos M.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: