It's always over after the night. It's always colder after the night

Hade så himla roligt igår kväll :D

Hämtade upp Linda osså for vi iväg mot Tina&Daniel. Där vare lite folk som satt o spelade tvspel :P Och dom hade bål♥ Har fortfarande kvar hälften av min sprit för jag drack mig full på deras bål x)
Vi flummade omkring, spelade ölspel, musiklekar osv :) Haha min bror ville komma dit x) Fast han komme inte, tog väl sitt förnuft till fånga o insåg att han inte kunde festa med lillasyrrans vänner ;D
Jag o Linda fick iaf skjuts in till stan av StefN sen :) Men före de vart det tequilashot! Inget åt mig dock.. Jag tog ett jägershot ist ;D

Vi drog på Calles, var billigare inträde o bättre trubadur där ;P Älskar att Fredde-vakt stod där när ena vakten skulle kolla leg han ba "Näe det är lungt, dom är okej" heh.
Vi stod inne på toan o snackade typ en halvtimme med en man som önskade att han var 15 år yngre så han kunde stöta på oss x) Sen träffade jag Amanda, snackade med henne ett tag :) Osså satte vi oss med Vicky o Ida, men dom satt brevid en dude som jag väldigt gärna vill slå ner. Tänkte vänta till i slutet av kvällen, onödigt att bli utslängd när kvällen bara är barnet, men tappade bort honom sen..... Det var väl den dåliga delen med kvällen. Resten ägde :D

Var en väääldigt *host* vacker *host* kvinna som stod o dansade hela kvällen, gick ner i split o skit o trodde hon kunde. Vi skrattade som bara den åt henne x) Haha "du måste vara sjuk, sjuk sjuk".. Linda ba "jag måste gå o dansa med henne!!" Så då gjorde vi det, men jag pallade inte. Höll på att skratta ihjäl mig! Så satte mig igen o skrattade så jag fick ont i magen x)
Allmänt trevligt som ni hör ;D Men kvällen tog slut, för tidigt, som den gör när man har kul. 
Efter många, många om o men så for jag iaf o sov med Dalle. =)

Tack för kvällen alltså, riktigt jävla kul!

Ikväll ska jag äta choklad o njuta av min säng :)
Hooj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: