I've been missing you lately

Vaknade imorse av att min mobil låg o ropade "Ma-ria, Ma-ria".
M -"Hej, väckte jag dig?"
J - *Kollar ut genom fönstret, bäcksvart..* "Ehm.. Jo"

Linus hade feber men hon kunde typ inte vara hemma från jobbet, så jag steg upp 07.10 som den underbara systern jag är och har varit med buspojken hela dagen! Tur att han är så mysig när han är lite sjuk, inte lika pillrutt som vanligt ;P

Har haft riktigt mysigt med han idag, har inte haft så mycket ensamtid med han förut :) Och alltid bra att få öva lite extra innan man skaffar egna^^



Men nu är jag nådigt trött, o ska visst fara till StefN ikv. Måste ta på mig byxor, kändes jobbigt.. Men då kan jag tjocka mig :$ Måste fan ta o skärpa mig nu, får inte bli som jag var förut, jävla fetto >.<

Äh, orka. Byxor på o iväg far jag!
Hooj


Jag saknar dig ibland, det är inte bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: