Lost in time

Jag hatar det här. Att jag har två liv. När jag är här så existerar inte den andra Erika. Hon som gillar hundar o skogspromenader osv.
Och sen kommer allt kännas som en dröm när jag kommer hem.

Skriver mer om resan sen när jag kommer hem, men intervjun gick som bra ändå, jättetrevligt folk! Kände mig smått hedrad när dom hade haft 160 sökande o plockat ut 3st som dom intervjuade, och jag var en av dom :) Och fick också veta att det kanske blir mer tid än vad jag trodde från början. Bla så vill dom ha någon 2 veckor i december. Men Emil har tjurat ihop o låter mig inte bo här då, och kommer knappast hitta ett ställe tills dess, så kommer inte få jobbet. Det känns bra..

Ca 45 min kvar i lägenheten, sen drar jag mot centralen. Bajs :(
Hejdå underbara liv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: