Och där hemma samlas helgonen

Torsdag: Såg Greys, sov lite, var med Linda :)

Fredag: Sov jättelänge :O Skottade ut bilen, eftersom vi har verkat hamna i nån slags istid så tog det ca 2 timmar för mig o min bror att hjälpas åt att få bort det vita helvetet.
Sen for jag på jobbet :) Sista inskolningen, nu blire spännande o se när jag ska få jobba där själv :P

Direkt efter jobbet drog jag på Hawaiifest hos en arbetskamrat till Linda :) Hulahula-kjolar o blomhalsband o hela skiten! O badtunna :D Jag hade ju badkläder, fattar som inte varför jag inte badade men :P
Jag o Linda drog på krogen ganska direkt. Eller ja, vi satt i bilen på busstorget medan jag svepte en gigantisk Redbull o hon 2 cider :P 

Sen vart det Olles, där det inte var nå folk alls >.< Träffade Claes, han fyllde år :) Och han var Dj. Det sög. Tkte han o Micke kunde ha varit trubadur ist nu när båda var där. Träffade massa gamla BFare, o annat randomfolk som Linda kände :P Sen satt vi o snackade med Micke o nån dude som ville att Linda skulle fista honom xD Men dom drog typ såfort nån annan kille kom :P
Helt otroligt att jag lyckades ha kul när det var så lite folk o jag var nykter, men jag hade verkligen roligt :) Haha speciellt när jag satt o snacka med Micke x) Just de ja, träffade Vicky också :) Hon berättade att hon skulle flytta till Stkhlm, så vi måste hitta på nåt nån dag innan hon flyttar!

Ikväll blire födelsedagsfest för Daniel, o ikväll ska jag supa :D

Nu ska jag sysselsätta min hund, känns som om hon behöver det!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: