Only doing things out of frustration

Somnade kring 1 igår, vaknade strax före 8 idag av att Lotta ringde, dom behövde hjälp på dagiset, så steg upp o begav mig dit. Mysigt som vanligt :)

Känner att jag missade mycket igår. Eller.. Skulle ju vara med M, saknar henne lite faktiskt :$ O skulle bowla med Linda, jag ville vara med henne också. Men får knappast ta bilen dit ikväll så som mina päron tjatar om bensinräkningen..

Och vart fan har veckan tagit vägen? Ofta det är fredag imorgon?!
Det är ju aldrig en negativ grej men känns som att tiden flyger ifrån mig. Finns så mycket jag vill göra.. Som ikväll skulle jag verkligen bara vilja fara till M eller Linda o bara sitta o snacka skit, eller fara o bowla, gå på bio, vadsomhelst! Eller helst flyga till typ Mallorca eller nåt men vi håller det realistiskt nu. Äta chips o Cookies&Cream vill jag också göra :$
Men känner mig tjock så det kmr troligtvis inte hända.

Haha jag vill gråta! Jag vill bokstavligt talat bara lägga mig ner och dö xD Gud.. Haha, ja.. Det borde ju då hjälpa min mentala hälsa iaf. xD Hahahah.... Jag dog i smyg när jag såg dendär bilden :$

Nu blir det mat, sen ska jag försöka göra något av mitt liv!


Tryna make it work, but man these times are hard.
But we're gonna start by drinking old cheap bottles of wine,
Shit talking up all night, doing things we havent for a while


Jag tkr ni är ganska bäst
. :$

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: