Someone that could sound like you

Igår var jag o Holly ut i skogen med Sabina o Sally, trevligt som vanligt :)
Sen bar det iväg för att hämta upp M osså vidare mot stan. Hittade som ingenting jag ville ha, men vi provade lite kläder och till min stora förvåning så passade inget! Jag har klagat råmkt på att jag är fet o äter godis hela tiden, men ändå kan jag inte ha storlek 36.. Allt jag provade var för stort :S Smått skumt!!

Efter vi hade vandrat på stan ett tag så vart det jobb i 2 timmar för mig osså hemfärd. Köpte en mössa på BikBok när jag gick dit för att se om M hade en klänning avhängd men det hade hon inte.. Anywhoo så hade dom halva priset på allt i affären så provade en klänning där med, men den fanns bara i m så den var också alldeles för stor :(

På kvällen komme Linda o Nord hit o var med mig :) Vi gjorde absolut ingenting. Satt i soffan o åt snask o pratade med pappa typ. Men jag hade trevligt ändå :)

Idag är jag tröttare än tröttast. Tror nästan buspojken smittade mig >.< Och appropå buspojken så kommer han hit om 1½ timme o ska vara med mig idag igen :P
Linda snackade om fest ikväll men vi får se hur pigg jag är. Ska ju orka fara på föreläsning imorn igen! Fråga mig inte om vad, allt jag vet är att det är en kvinna vars namn jag inte minns som ska prata om något som har med hundar att göra.. Blir säkert trevligt! Vi skulle stanna o äta middag hos nå Luleåfolk också tror jag, vilket sög lite för hade planer med M o StefN egentligen men får väl fara dit efter det.

Nu ska jag ta på mig lite kläder o se Grey's innan buspojken kommer!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: