There's a heaven above you baby

Dagen har varit bra, var bara ovanligt trött o slut ;O

Pallrade mig ut i skogen med Holly iaf, hon badade i varenda lerpöl hon kunde hitta och jag lät henne göra det. För "hela och rena barn är inte lyckliga, de ska ha skrapsår på knäna o skit under naglarna!" så täntke det funkade på hundar med. Lycklig var hon då iaf! Mötte upp Sabina o Sally, o Sabinas mamma. Trevligt att träffa henne också :)


Sen väl hemma så åt jag lite julskinka :$ O sen packade jag ihop massa läskiga saker o for iväg mot Tina&Daniel. Där planerade vi o sen bar de av upp mot klubben för att hinna göra spökstigen före barnen kom!
Galet så bra det blev! En riktig succé, alla vart sådär lagomt rädda så dom skrek men ändå kunde skratta åt det sen :P Men kunde inte ha gjort det utan våra änglar "fullgubbarna" Kimothy o Daniel :D Fast jag låg faktiskt också ute i skogen o frös! Lite mysigt dock, stjärnklart o allt :)

Näe, riktigt bra vart det! Nu ska jag.. försöka värma mig eller någe!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: