Tomten jag vill ha en riktig jul

Idag har jag:
Gått i skogen
Torkat av min dyngsura hund
Packat
Läst papper
Packat
Sovit på soffan
Städat dagis

Idag borde jag också:
Ha badat Tess
OCH ÄTIT TACOS. Är lite ledsen att maten inte var klar när jag kommer hem, för min mage är lite ledsen för den är så tom..


Göteborgspajken Emil är hemma i helgen.. (Borde inte kalla honom pojke för han är gaaaammal, men.)(Hihihi hoppas han läser detta^^) Konstig dude dedär som flyger 120 mil utan att säga något! Hade varit kul att hinna träffa honom, men han har inte tid med mig ikväll o jag drar till Jokkmokk imorn mitt på dan så det går inge bra :P
Postat av: Linda

har dom där två alltid haft rutiga skjortor!? :O

2010-11-11 @ 18:53:53
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: