We just now got the feeling that we're meeting for the first time

Har ju helt glömt att berätta om gårkvällen!
Var ju på vinterträningen, agility inne i tottohallen.

När vi först kom dit så ville jag skjuta huvudet av mig. Ronja var väl duktig som alltid, men Holly var fan galen. Bröt ihop henne x antal gånger, men sen ba poff!
Hade henne lös hela kvällen (förutom när jag körde med Ronja) och hon var jätteduktig!! Drog bara en gång, till en man som komme in utan hund. Antar att hon trodde det var okej x)

Näe, så himla stolt jag är. Fast hon hade lite svårt med koncentrationen :P När Linnea körde Penny en bit bort så hade Holly en tendens att springa förbi hindrerna för hon tittade så mycket på Penny så hon hörde mig inte x)
Men det problemet har vi väl inte i Jokkmokk, man är ju bara en på planen åt gången! Liiite mindre nervös, men fortfarande någonting mkt större än fjärilar i magen!

Ibland saknar jag när hon var liten♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: