Where you've been?

Orkar inte skriva om helgen nu för har inte lagt in bilderna än, men kan berätta om dagen iaf!
Vaknade av att pappa komme upp o ba "du måste ju stiga upp annars kommer du försent!!"  jag "vad är klockan?"  "Halv 9, mamma sa du började halv 10"  "HALV 11. Go. Away."
Så sov en timme till :]

Satt o mös med min söta "lilla" vovve på köksgolvet i typ en kvart efter jag ätit frukost o sen for jag iväg o hämtade upp M. Vi for iväg till stan o hon visade hur allt gick till o vi hade det riktigt trevligt. Tror det kommer bli bra :) (Har ju tystnadsplikt så ni får inte veta nåt, ha ha!)

Skjutsade henne till Bureå när vi slutade halv 5, hon började nämligen jobba på sitt andra jobb kl 5 så.. :P
Sen åt jag choklad o slöade i soffan.

Holly har visst varit helt död idag x) Hon orkade knappt komma o hälsa när jag kom hem :P Stackarn är helt slut efter helgen! Har legat o myst med henne o Ronja i soffan o sett National Treasure II. Jag har sett den typ 3 ggr förr o har en ful vana av att säga replikerna före rollfigurerna säger dom men har lyckats hålla mig rätt bra, mami o papi hade aldrig sett den förr så kunde ju inte avslöja allt!

Emil for tillbaka till änglarnas stad idag, synd att vi inte hann med att träffas men han får väl hare så bra där nere :) Kanske far ner snart på arbetsintervju (håll tummarna!)

Nu blire sääängen♥
Hooj


There's so much craziness surroundin' me
There's so much goin' on, it gets hard to breathe
When all my faith has gone, you bring it back to me
You make it real for me

Postat av: Anna

fan ta dig om du åker ner utan att hälsa på mig!

2010-11-16 @ 09:16:47
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: