You got no right to keep me waiting here

When you want something you've never had,
you've got to do something you've never done
.

Typ det vettigaste jag någonsin har hört. Synd att jag är en fegis! :)



Igår så for jag till M, hade lite hopp om att vi skulle fara ut o träffa nå folk men hennes idé om en tjejkväll innebar att ligga på soffan o halvsova.. Vi tryckte i oss sötsaker tills vi höll på att spy och såg de 4 första avsnitten av HIMYM :P Sen insåg jag att det kanske var lika bra att fara hem innan jag var så trött så jag skulle somna bakom ratten. Var hemma 20 över 11, päronen var imponerade. När jag nu tog mig in..
Gillar inte att fara från huset när pappa är hemma, han låser ut mig hela tiden :O Förra gången var det ingen hemma heller så var tvungen att klättra upp för brandstegen. Tur dom bara låg o sov nu, då äre relativt lätt att väcka dom, med lite hjälp av våra ovanligt skälliga hundar.

Idag har jag många stora planer, men vi får se hur många jag hinner med. Måste städa dagiset jättenoga nu för dom har klagat på min städning. Och vill ju inte att någon ska vara sur på mig.


Jag hade tänkt hinna vara ute nån/några timmar i skogen med Hollan men vi får se hur ljust det är ute när jag är klar där borta. Sen ska jag koppla ihop datorn på mitt rum hade jag tänkt! Och se om jag minns nåt av mitt gitarrspelande.. Kunde ju faktiskt spela där för nåt år sen, men har inte hållt i en gitarr på skitlänge. Det är ju faktiskt riktigt roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: