-"Alla luktar fisk i Göteborg!" -"Damn who's a sexy fish, a sexy fish.."

Är fortfarande helt förundrad över intelligensen hos den man (ja det måste vara en man, som alla borde förstå) som kommit på ramsan "Challalala, challalala eh eh öh AIK"

Hade svinigt roligt ikväll, saknar att umgås med Linda :) Hon, jag o Felicia for iväg upp på Solbacken o letade efter.. halloweengrejer kanske :P Sen så for vi o parkerade på en "24h besökande"-ruta som jag senare fick 350kr i böter för.

Menmen, vi var jävligt tidiga, fick sitta i 50min o vänta på att matchen skulle börja x) Men det var helt okej, var massa partymusik o sånt så. Vi flummade på genom hela matchen,
AIK vann med 3-1.
Helt otroligt hur insatt jag blir när jag faktiskt är där o ser det live :P Hejar som ett äkta fan på Frölunda! Måste fara o se när AIK spelar mot någon annan o se om jag blir ett AIK-fan då ;P

Näe, vet inte vad jag ska skriva, vi hade bara kul helt enkelt:) Just de ja, en 13åring snodde min kondom. :S
Efter matchen drog vi hem till Emanuel o började se film, men jag var tvungen o dra efter typ en kvart.
Och nu är jag hemma.
End of story.

Hooj

Nej justja, fick smaka detta

Var ganska gott, behövde inte mkt alls för att mätta sötsuget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: