And if I fall apart on the outside

Mös ihop i soffan med en mugg varm choklad igår, helmysigt! Synd bara att det inte fanns något att se på tv.. Satte igång Hairspray, vi hade den inspelad på boxen och har aldrig sett den förr så. Den var helt okej :)

Idag har jag inte gjort ett jävla skit! :D Ska väl pallra mig ut i skogen med Hollsan en sväng, sen måste jag typ på ÖB o se om jag hittar en tygbur.. Fick pengar igår :) Sen kanske förbi LindaVes jobb o hämta saker för att bygga min outfit, o sen vidare till LindaLi för att sedan fara på hockey! KOM IGEN FRÖLUNDA! Eller nåt ;)

Längtar faktiskt, längesen jag träffade Linda, och ännu längre sen jag var på hockey! Det är ju faktiskt väldigt roligt :)

Men först av allt ska jag nog ta på mig kläder.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: