Baby, you're bad news

"There's blood in my mouth 'cause I've been biting my tongue all week
I keep on talkin' trash but I never say anything
"


Idag har varit en tröög dag. Eller egentligen inte.. En vanlig dag :)
Steg upp, åt frukost o såg Sjunde Himlen o sen gick jag o Holly ut i skogen. Efter vi hade varit ute lite över en timme så får jag ett sms av Sabina att hon är påväg ut o undrar om vi skulle med, men hade inga pengar på mobilen så kunde inte svara :P Så vi vände om o gick o väntade på dom vid sjön. Tänk, 1½ timme lyckades jag hålla mitt monster rent när vi var i skogen, men såfort vi träffar Sally så hittar dom nåt jävla lerhål >.< Börjar bli less på att bada henne varje dag! Men söt är hon ;)



Sen har jag färgat löshår o försökt komma på vad jag ska ha på mig imorn :D
Längtar <3 Hoppas verkligen på att jag får mig nån cider oxå, för min sprit är inte god :( Och vet inte hur jag tar mig till feeetzet men det löser sig alltid!
Taggar :$

Och igår så skulle mamma köpa choklad till mig, "men bara om du ska ha nå godis" sa jag till henne. Då kommer hon hem med en chipspåse åt mig o inget godis åt henne. Tror ni jag är sugen på choklad nu då när jag satt i 3 timmar igår o längtade efter det? :( Dumma mamma :( Får se om jag ger in till mitt beroende o äter det ikväll. Hoppas inte!


Nu ska jag.. göra något annat än att sitta här :D
Hooj
Postat av: M

Men, hur svårt kan det vara? Ta bussen!

Ce booz I will take care of!

2010-10-21 @ 20:16:19
URL: http://rwsvanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: