Bury me, I am finished with you

Så arg nu. Känns hemskt att säga det men jag hatar när pappa är hemma. Iallafall just nu. Han stressar så mycket så jag förstår inte hur hans huvud inte har exploderat. Han stressar så mkt så jag får typ magsår.

Och självklart är något fel på alla våra bilar så näe jag får ju inte låna någon bil för att fara på HU. Jag såg faktiskt fram emot det, nu när jag för en gångs skull skulle få träna min egen hund. Holly behöver verkligen lydnaden..

Men icket. Så nu sitter jag bara här och är arg. Blir väl en sväng i skogen igen eller något om int annat.
Bryr mig inte om att jag är fet, choklad ska jag ha ikväll. -.-




Och jag orkar inte. Din förlust.
Postat av: Helena

Jag är också hemma utan bil ikväll. Suck!

2010-10-18 @ 18:01:19
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: