"Confused" doesn't even begin to cover it

Igår så komme Linda hit efter jobbet, jag fick henne att smaka leverbiff :D Hon tkte inte det smakade något alls, så det var ju då inte äckligt iaf :P Sen färgade jag hennes hår osså gick vi iväg till StefN. Jag har tjatat på han att han ska ladda hem Vampire Sucks, så nu gjorde han äntligen det :P Jag älskar att jag var den enda som tyckte den var bra x) Man måste nog ha sett filmerna/läst böckerna :P

Sen så gick vi hem, gick o la oss o snackade till typ kvart i 1. Tycker synd om stackarn som var tvungen att stiga upp halv 6 >.< Men hon fick ju sovmorgon en timme iaf ;P
Linda skulle visst bygga min SexRobot-dräkt åt mig också x) Får se vad det blir, kände mig inte så peppad på det längre men om den blir bra ska jag ju lätt ha den!


Idag har vi varit ute i skogen i 2h o 20min, var hääärligt! Känner att soffan lockar så ska nog gå dit o lägga mig en stund,
Hooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: